Wiatj na blogu o pieskach!

Serdecznie witam Ciebie na moim blogu o pieskach:)Znajdziesz tu wiele ciekawostek i porad o psach,a takze kilka słów o mnie:)
!!Zapraszam!!

niedziela, 23 grudnia 2007

Tuż,tuż święta!




Jak tam u was przygotowania świąteczne?


Napewno wszystko OK!


A jak tam wasze psiaki przed świętami,je też trzeba przygotować do świąt.Może w Wigilie przy łamaniu się opłatkiem połamiecie się z waszymi pupilami!PRZEMÓWIĄ LUDZKIM GŁOSEM!


Napewno nie zapomnijmy o kupieniu dla nich małego upominku pod choinkę.:)Niektórzy w komętarzach napisali mi ,że strasznie wzrusza ich opowieść o Ajku i Andym,dziękuje wam że jesteście tacy:)




Inne:


Postanowiłam zadoptować pieska,znajduje się on po prawej stronie blogu:)Mam nadzieje ,że wam się podoba:)




O mnie:


Dzisiaj niedzielka.Jak w każdą niedziele poszłam do kościoła,ksiądz powiedział bardzo ładne kazanie.Zaraz będziemy ubierać choinkę:)A jutro już wigilia!Na polu jest jeszcze zimniej niż wczoraj!


Dzięki i pozdrowienia dla was!
PA!



Brak komentarzy:


Do zobaczenia i zapraszam ponownie:)